Październik to drugi pełny miesiąc funkcjonowania tvn playera, uruchomionego pod koniec sierpnia (więcej o jego starcie). Dane z badania Megapanel PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w porównaniu z wrześniem serwis zanotował ponad 250 tys. użytkowników i 16,5 mln odsłon więcej. Natomiast liczba mobilnych odsłon strony wzrosła ponaddwukrotnie, a czas spędzany przez przeciętnego użytkownika - o dwie godziny.
Uruchomienie i rozwój tvn playera spowodowały spory spadek popularności vod.onet.pl, do którego przestały trafiać nowe treści wideo TVN. Jeszcze we wrześniu ten drugi serwis miał ponad 150 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej, ale już ponad 5 mln odsłon mniej. Natomiast w październiku witryna straciła w skali roku 375 tys. real users i ponad 25 mln odsłon. Najbardziej spadek odwiedzalności vod.onet.pl widać w czasie, który miesięcznie spędza na stronie jej przeciętny użytkownik: we wrześniu i październiku br. było to 14-15 minut, podczas gdy rok wcześniej - 2-2,5 godziny.

Spadku popularności nie uniknęła również Plejada, na której nie są już zamieszczane oficjalne zwiastuny i fragmenty programów TVN. We wrześniu serwis miał ponad 250 tys. użytkowników i 33 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a w październiku - 575 tys. real users i prawie 50 mln odsłon mniej. Czas spędzany miesięcznie na stronie przez jej przeciętnego użytkownika zmniejszył się o ok. 20 minut, czyli o ponad połowę.











