Za 30-sek. spot przy "Faktach" w niedzielne wieczory trzeba zapłacić 53,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Stawka dla emisji w pozostałe dni tygodnia jest niższa i wynosi 49,9 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym marketerzy zapłacą 36 tys. zł w niedziele i 37,8 tys. zł w dni robocze. Z kolei spot przy prognozie pogody wyceniono na 31,1 tys. zł dla emisji w niedzielne wieczory i 31 tys. zł za emisję od poniedziałku do piątku.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 30,5 tys. zł, a przy powtórkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory - 27,8 tys. zł.

TVN będzie w styczniu relacjonować zawody w skokach narciarskich - z ramach Turnieju Czterech Skoczni. Bloki reklamowe przy tych transmisjach podlegają indywidualnej wycenie.
11 stycznia natomiast stacja wyemituje "Festiwal piosenki filmowej" – za reklamę przy nim trzeba zapłacić do 24,8 tys. zł.











