Cztery pierwsze odcinki premierowej serii "Californication"(emisja we wtorki ok. 23.25) obejrzało średnio 775 tys. widzów przyudziale w rynku na poziomie 14,70 proc. w grupie 4+ i w 15,68 proc.w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla portalu Wirtualnemedia.pl. To minimalnie lepszy wynik od tego, któryTVN osiągała w tym samym paśmie emisji, ale w analogicznym okresieub.r. - wtedy stację śledziło 760 tys. osób, a jej udział wynosiłodpowiednio 13,63 proc. i 14,46 proc.
W czasie emisji "Californication" TVN zajmuje dopiero trzeciemiejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 2, nadająca w tympaśmie głównie filmy fabularne oraz dokumenty, które ogląda 1 mlnosób. Lepsza od TVN-u jest także Polsat (filmy fabularne; 953tys.). Trochę słabiej od nadawcy "Californication" radzi sobienatomiast TVP 1 (dokumenty i filmy fabularne; 755 tys.).

Serial oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 30 do39 lat oraz od 45 do 59 lat, a także mieszkańcy największych miasti osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność pierwszej serii "Californication" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu
Profil widowni "Californication"











