TVN sprzyja PO i PSL-owi, a TVP - raczej bezstronna

Mniej więcej 30 proc. Polaków uważa, że TVN i TVN24 sprzyjają koalicji PO-PSL, a 15 proc. ma takie zdanie o Polsacie. Za najbardziej obiektywne politycznie uznawane są TVP 1 i TVP 2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z sondażu TNS OBOP wynika, że TVN i TVN 24 są uważane za zdecydowanie prorządowe. O ile o poparciu tych stacji dla PO i PSL-u jest przekonanych ok. 30 proc. Polaków, o tyle jedynie 3 proc. uważa, że sprzyjają one SLD lub PiS-owi. Pozostałe główne kanały telewizyjne jako sprzyjające PO i PSL-owi określa po kilkanaście procent respondentów.

Wobec PiS-u zdaniem ankietowanych najbardziej stronnicze są TVP 1 i TVP 2. Przy czym uważa tak nieco mniej osób niż tych, które oceniają, że główne kanały TVP sprzyjają PO i PSL-owi.

grafika

Właśnie TVP 1 i TVP 2 są uznawane przez Polaków za najbardziej bezstronne politycznie. Nieco gorzej wypadają pod tym względem Polsat i TVP Info, a znacznie słabiej - TVN i TVN 24.

Jednak najwięcej ankietowanych nie ma po prostu zdania na temat obiektywności czy stronniczości politycznej głównych kanałów telewizyjnych.

Sondaż został zrealizowany przez TNS OBOP na zlecenie PiS-u w dniach 15-18 września br. Objął ogólnopolską grupę tysiąca osób w wieku 15 lat i więcej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Reporterskie magazyny Polsatu z nową oprawą. "Stawiamy na większą dynamikę"

Reporterskie magazyny Polsatu z nową oprawą. "Stawiamy na większą dynamikę"

Przedświąteczna gorączka to żniwa dla złodziei danych osobowych

Przedświąteczna gorączka to żniwa dla złodziei danych osobowych

W Onecie wywiad z Donaldem Trumpem. Efekt współpracy między redakcjami

W Onecie wywiad z Donaldem Trumpem. Efekt współpracy między redakcjami

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Grześki wystartowały z zimową kampanią

Grześki wystartowały z zimową kampanią