TVN Style z nowym programem "Stylowy projekt" w jesiennej ramówce stacji, ruszają castingi

W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowa pozycja - "Stylowy projekt", w którym zmagania stylistów z całej Polski będą oceniać Tomasz Ossoliński, Agnieszka Ścibor i Karla Gruszecka. Ruszyły castingi do produkcji, program pojawi się na antenie pod koniec sierpnia br.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
TVN Style z nowym programem "Stylowy projekt" w jesiennej ramówce stacji, ruszają castingi

Stacja TVN Style (TVN Discovery Polska) rozpoczęła castingi do nowego programu "Stylowy projekt”. Obecnie stacja poszukuje stylistów z całego kraju, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności w programie.

Zainteresowani uczestnictwem mogą zgłaszać się za pomocą formularza na stronie internetowej TVN Style w zakładce "Castingi".

Do kolejnego etapu zostanie zaproszonych pięćdziesiąt osób, a z tej grupy jury w składzie: Tomasz Ossoliński, Agnieszka Ścibor i Karla Gruszecka wybiorą dziewięciu stylistów, którzy wezmą udział w programie. W odcinkach będą wykonywać zadania, które będą polegać nie tylko na dobraniu odpowiednich stylizacji, ale też będą musieli wykazać się wiedzą oraz zdolnościami manualnymi. Wśród klientów, wybranych specjalnie dla uczestników znajdą się zarówno osoby przypadkowo spotkane na ulicy, jak i gwiazdy znane z pierwszych stron gazet.

W show będzie można wygrać staż u Tomasza Ossolińskiego oraz publikację zdjęć najlepszych stylizacji w jednym ze sklepów internetowych.

Zgłoszenia do programu można wysyłać do 14 lipca. Produkcja pojawi się w jesiennej ramówce kanału pod koniec sierpnia.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały