TVN zdecydowanym liderem. “M jak miłość” hitem

Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku była zaś TVP1 Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego pozostała telewizja TVN, której udział jeszcze wzrósł o 0,07 pkt. proc. do 17,00 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugie miejsce z trzeciego awansowała TVP1, notując wzrost udziału z 15,39 proc. do 15,59 proc. Trzecią lokatę zajęła Telewizja Polsat (15,46 proc., spadek o 0,33 pkt. proc.), będąca tydzień wcześniej na pozycji drugiej.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując wzrost udziału z 17,95 proc. do 18,28 proc. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 17,59 proc., którego udział wzrósł minimalnie - o 0,04 pkt. proc.  

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”, który obejrzało 7,2 mln osób. 15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17-23.10.2011 - grupa 4+  

15 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji