Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska TVP1 miał w listopadzie 23,53 proc. udziałów w rynku telewizyjnym, TVP 2 - 21,41 proc., Polsat 16,4% a TVN 15,3%. Jeśli porównamy dane te z analogicznym okresem 2003 roku to wynika z nich, że najwięcej straciły telewizje Zygmunta Solorza, czyli Polsat i TV 4 oraz TVP 1 a najwięcej zyskał TVN i TV Puls.
11/200311/2004 Total IndividualsChannel SHR %TVP124,37%23,53%TVP221,34%21,41%Polsat17,35%16,40%TVN14,81%15,30%TV43,06%2,68%PULS0,27%0,51%Tele50,32%0,45%TVN71,99%1,98%TVP 3 tot.4,97%5,10%
Zupełnie inaczej to wygląda w grupie docelowej stacji komercyjnych czyli 16-49. Z największych telewizji zyskała tutaj tylko TVN.
11/200311/200411/200311/200411/200311/2004 A 16-49a 16 - 49 miastaF 16 - 49 SHR % SHR % SHR % TVP121,62%20,52%19,37%18,06%21,47%20,43%TVP219,76%19,42%17,87%16,88%19,86%20,01%Polsat20,16%19,37%17,50%16,50%20,42%20,40%TVN15,99%17,09%16,96%18,82%17,44%18,26%TV43,73%3,32%3,58%3,36%3,50%3,21%PULS0,23%0,48%0,26%0,53%0,22%0,43%Tele50,32%0,49%0,47%0,64%0,33%0,51%TVN72,29%2,26%3,32%3,24%2,55%2,42%TVP 34,02%3,87%3,88%3,68%3,88%3,40%












