TVN24 Biznes i Świat poświęcony jest informacjom zagranicznym i gospodarczym. Nadaje od stycznia 2014 roku, gdy zastąpił stację TVN CNBC, z której wyników Grupa TVN nie była zadowolona. Przez pierwsze dwa miesiące nadawania kanał nie emitował reklam, okres ten został przeznaczony na rozruch stacji, a spółka nie podawała informacji o jej oglądalności.
Dane Nielsen Audience Measurement pokazują, że TVN24 BiŚ cieszy się zdecydowanie większą popularnością niż TVN CNBC. W okresie od marca do grudnia ub.r. TVN24 BiŚ miał 0,23 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 0,24 proc. w grupie 16-49. Natomiast udział TVN CNBC w 2013 roku wyniósł odpowiednio 0,05 proc. i 0,08 proc. (dowiedz się więcej).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/itvn-extra-to-nowy-kanal-tematyczny-tvn ##
Po pierwszym kwartale ub.r. prezes Grupy TVN Markus Tellenbach, pytany przez Wirtualnemedia.pl, nie chciał prognozować, kiedy TVN24 BIŚ osiągnie rentowność (więcej na ten temat). Z informacji podanych teraz przez TVN wynika, że nastąpiło to już w II kwartale ub.r.

Dodajmy, że stacja poza wpływami z reklam zarabia też na opłatach od operatorów kablowych i satelitarnych. Na koniec ub.r. TVN24 Biznes i Świat docierał do 8,7 mln abonentów, co oznacza wzrost o 2,2 proc. względem końca 2013 roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-3-6-proc-wiecej-wplywow-i-189-mln-zl-zysku-dlug-zmalal-o-100-mln-zl ##











