TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej stacji TVN w okresie od 28 października do 3 listopada 2013 roku spadł o 0,76 pkt. proc. do 12,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,57 proc. i wyniósł 12,19 proc. Natomiast na ostatnie miejsce podium spadł Polsat, którego wynik wyniósł 11,22 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,73 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,75 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,23 pkt. proc. do 1,42 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,13 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,82 proc.; + 0,47 pkt. proc), Polsat 2 (1,86 proc.; + 0,08 pkt. proc), Puls 2 (1,38 proc.; + 0,13 pkt. proc), TVP Seriale (1,22 proc.; + 0,05 pkt. proc), TTV (1,15 proc.; + 0,14 pkt. proc), Polsat News (1,13 proc.; + 0,24 pkt. proc), TV6 (0,94 proc.; + 0,13 pkt. proc), ATM Rozrywka (również 0,94 proc.; + 0,05 pkt. proc), TVN Style (0,84 proc.; + 0,11 pkt. proc), AXN (0,82 proc.; + 0,06 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,76 proc.; + 0,07 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,11 pkt. proc. do 14,63 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,83 pkt. proc. do 11,71 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,16 pkt. proc. do poziomu 9,23 proc.).

 

 

 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,02 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,57 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,57 mln).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.10.2013 - 03.11.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.10.2013 - 03.11.2013 - grupa 16-49

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu