TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w październiku 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Black - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w październiku 2022 roku wyniósł 1,50 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,16 proc., po spadku o 15,33 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,58 proc. (w dół o 15,94 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-lider-kanaly-informacyjne-tvp-info-jak-ogladac-news24,7169748111660673a ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 26. na 22. Jego udział zwiększył się o 350 proc. do 0,09 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Black - było to 50 proc. do 0,05 proc. Kanał spadł z pozycji 21. na 25.

Rynek kanałów filmowo-serialowych spadł o 5 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,17 proc. Względem października 2021 roku spadek wyniósł 5,22 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w październiku 2022 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,59 proc. (bez zmian).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,02 proc. udziału; w dół o 17,07 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,64 proc.; - 29,67 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 166,67 proc. do 0,08 proc., pochwalił się mógł kanał Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej też stracił AXN Black - było to 55,56 proc. do 0,04 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,08 proc. (spadek o 6,05 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?