TVP szuka firmy do badania opinii o TVP3, opinie o spotach nowości ramówkowych zbierze GfK Polonia

Telewizja Polska ogłosiła zamówienie na realizację badania opinii o jej 16 ośrodkach regionalnych i kanałach TVP3. Do realizacji podobnego badania dotyczącego zwiastunów najważniejszych nowości w ramówkach jesiennych nadawca wybrał firmę GfK Polonia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Badanie dotyczące ośrodków regionalnych TVP ma trzy główne cele. Pierwszym jest określenie znajomości, oglądania i wizerunku TVP3 oraz oczekiwań widzów wobec ośrodków regionalnych ich produkcji własnych. Ponadto mają w nich zostać ocenione te ośrodki - ogólnie, a także ich najważniejsze programy i prowadzący je dziennikarze.

Postępowanie ma charakter niepubliczny, dlatego Telewizja Polska nie podaje szczegółów. Wiadomo jedynie, że oferty można składać do przyszłego poniedziałku w południe, a jedynym kryterium oceny będzie cena netto.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-3-kielce-tvp-3-gorzow-nowe-siedziby-budowa-przetarg,7170823912126081a ##

W kwietniu ub.r. pasma lokalne w kanałach TVP3 wydłużono o godzinę. Jednocześnie władze Telewizji Polskiej zapowiedziały inwestycje w infrastrukturę ośrodków regionalnych. - Technologia poszła w kierunku HD, full HD i ultra HD, a ośrodki nadają w rozdzielczości SD. Na początek kupimy więc cztery wozy transmisyjne HD. Dostaną je oddziały w Gdańsku, Katowicach, Lublinie i Poznaniu. Resztę wozów czeka upgrade do technologii HD - stwierdził prezes TVP Jacek Kurski.

GfK Polonia zbada odbiór zwiastunów głównych nowości

W zakończonym niedawno postępowaniu Telewizja Polska wybrała firmę GfK Polonia do realizacji badania „Percepcja zwiastunów głównych nowości ramówkowych TVP - jesień 2019”.

Oferta GfK Polonia dostała 73,6 pkt (28,6 pkt za zaproponowaną cenę i 45 pkt uznaniowo). Okazała się lepsza od ofert IQS (72 pkt, w tym 50 za cenę) i Ipsosu (23,1 pkt, w tym 22,1 za cenę).

Nie podano, ile TVP przeznaczy na to badanie.

Jesienią w TVP1 i TVP2 pojawiło się sześć nowych programów: teleturnieje „Czar par” i „Gra słów - krzyżówka”, cykle kulinarne „Gotowi do gotowania. Start!”, „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” oraz „Najgorszy kucharz”, a także reality-show „Wkręceni w randkę”.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. W ub.r. zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online