Miniserial zatytułowany "Życióweczka z M" to cykl około dwuminutowych odcinków z udziałem bohaterów serialu "M jak miłość" dostępny na oficjalnych profilach TVP oraz serialu TVP2 na TikToku. Przygotowano 25 odcinków, które będą pojawiać się wieczorem od poniedziałku do piątku, począwszy od 10 listopada.
Jak informuje TVP, widzowie zobaczą ulubione pary z serialu w zabawnych, codziennych sytuacjach, a lekkie i humorystyczne scenki będą nieść za sobą emocjonalny przekaz.
Projekt "Życióweczka z M" w zamierzeniu nadawcy ma łączyć "klasyczną formę opowieści z estetyką nowych mediów, odpowiadając na potrzeby młodszych widzów". Nowa propozycja, dostępna wyłącznie na TikToku, to "krok w stronę alternatywnych form narracji i obecności w cyfrowym świecie".
Tiktokowy serial z bohaterami "M jak miłość"
Telewizja Polska chce w ten sposób zbliżyć się do młodszej widowni. – Serial wychodzi poza ramy telewizji linearnej, otwierając się na platformy społecznościowe i nowe kanały dotarcia. TVP pokazuje, że klasyka może iść w parze z nowoczesnością, a 'M jak miłość' to serial, który nie boi się zmian – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

"Dzięki możliwościom, które zapewnia Tiktok, możemy wyjść poza ramy telewizji i sprawić, by ikoniczny serial, który już zapisał się na kartach popkultury, stał się jeszcze bardziej dostępny i żył w codziennych rozmowach ponad 13,4 milionów użytkowników aplikacji w Polsce" – uzasadnia swój nowy projekt TVP w komunikacie prasowym.
Oficjalny profil TVP na TikToku obserwuje obecnie ok. 396 tys. użytkowników platformy. Dla porównania, konto Polsatu śledzi niemal milion internautów (988,6 tys.), a TVN 485 tysięcy.











