TVP zapowiada nową edycję "Reklamy Dzieciom". 115 tys. zł za spot

Telewizja Polska ogłosiła tegoroczną, 33. edycję akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom". Ekskluzywny blok reklamowy pojawi się w TVP1 25 i 26 grudnia ok. godz. 20:00, tuż po programie "19.30". Zebrane środki trafią do organizacji wspierających dzieci.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
TVP zapowiada nową edycję "Reklamy Dzieciom". 115 tys. zł za spot
Rusza tegoroczna edycja Reklamy Dzieciom

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego w specjalnym bloku reklamowym "Reklama Dzieciom", który zostanie wyemitowany 25 i 26 grudnia br., w TVP1 zaraz po serwisie informacyjnym "19.30".

Sprzedaż spotów do tego bloku będzie prowadzona według cennika. Cena 30-sekundowego spotu wynosi łącznie 115 tys zł netto (cena bez VAT, dla emisji w TVP i w mediach interaktywnych). Natomiast cena spotu emitowanego 25 i 26 grudnia jedynie w TVP1 wynosi 100 tys. zł netto.

Zwiastuny informujące o akcji charytatywnej ,,Reklama dzieciom" będą emitowane wraz z ekspozycją logo reklamodawców w okresie od 7 do 25 grudnia, zaś od 27 grudnia do 6 stycznia 2026 roku emitowane będą podziękowania dla reklamodawców.

Środki z tegorocznej edycji zostaną przeznaczone m.in. na wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i dydaktycznych. Część budżetu trafi na zakup sprzętu poprawiającego jakość życia dzieci oraz edukację młodzieży z niepełnosprawnościami.

Planowane jest także doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych. Organizatorzy zapowiadają finansowanie turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek, które mają wspierać rozwój społeczny i aktywność uczestników. Od tego roku akcja "Reklama Dzieciom" prowadzona jest pod patronatem Fundacji TVP.

Ponad 37 mln zł przez trzy dekady

Od początku akcji przez ponad trzy dekady wsparcie reklamodawców pozwoliło zebrać niemal 37 mln zł. Jak podaje TVP, pomoc otrzymało już ponad tysiąc beneficjentów: stowarzyszeń, fundacji i placówek pracujących na rzecz dzieci i młodzieży.

W 2024 roku charytatywny blok obejrzało łącznie 3,1 mln widzów. Zwiastuny i podziękowania dotarły do ponad 22,5 mln osób. W internecie materiały w ramach akcji wygenerowały 1,6 mln odtworzeń i dotarły do 1,1 mln użytkowników. Reklamy display miały 2,6 mln emisji, docierając do niemal 2 mln internautów, a teasery w HBB TV zanotowały 18,5 mln wyświetleń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi