Liderem wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w grupie wiekowej od 45 do 59 lat w okresie od 1 września 2014 roku do 12 marca 2015 roku była TVP1. Udział tego kanału względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalał o 6,27 proc. i wyniósł 13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieci-najchetniej-ogladaja-polsat-nickelodeon-przed-tvp2-i-tvp1-raport-top-20-stacji ##
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział zwiększył się o 3,31 proc. do 11,87 proc. Natomiast na trzecie miejsce spadł TVN. Wynik tej stacji w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalał o 7,44 proc. i wyniósł 11,20 proc.Na czwartej lokacie w analizowanym okresie uplasowała się TVP2, której udział wyniósł 9,68 proc., po spadku o 8,51 proc.Pierwszą piątkę zestawienia zamyka naziemny kanał TVN7. Jego udział wzrósł o 0,50 proc. do 4,05 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/widzowie-w-wieku-16-29-najchetniej-ogladaja-polsat-i-tvn-traca-tvp1-i-tvp2-tvn24-poza-top-20 ##
W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się jeszcze takie stacje, jak: TV Puls (3,43 proc. udziału; bez zmian), TV4 (3,23 proc. udziału; + 5,90 proc.), TVN24 (2,59 proc. udziału; - 9,12 proc.), TVP Info (2,31 proc. udziału; + 43,48 proc.) oraz Polsat 2 (1,98 proc. udziału; - 14,29 proc.).W zestawieniu top 20 znalazły się tylko cztery kanały dostępne w ofercie płatnej telewizji. Poza TVN24 i Polsatem 2 są to Polsat News i AXN. Pozostałe miejsca zajęły kanały naziemne.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-zyskal-widzow-w-grupie-wiekowej-30-44-lata-tvn-nadal-liderem-top-20 ##











