TVP1 nowym liderem, duży wzrost TVP Info. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymała stacja TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 grudnia 2013 roku wzrósł o 0,74 pkt. proc. do 13,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,13 proc. i wyniósł 12,43 proc. Natomiast ostatnie miejsce podium należało do Polsatu, którego wynik wyniósł 12,10 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,35 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,46 proc.; w dół o 0,50 pkt. proc.).

Kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,30 pkt. proc. do 2,03 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 1,19 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN 24 (3,35 proc.; + 0,41 pkt. proc), TTV (1,28 proc.; + 0,06 pkt. proc), TVP Seriale (1,26 proc.; + 0,11 pkt. proc), Polsat News (1,17 proc.; + 0,19 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,93 proc.; bez zmian), Eurosport (0,86 proc.; + 0,21 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,03 pkt. proc).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,79 pkt. proc. do 13,59 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,09 pkt. proc. do 13,50 proc. Natomiast na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (wzrost udziału o 0,78 pkt. proc. do poziomu 9,46 proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,02 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,91 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,57 mln).

Wśród hitów ratingowych tygodnia znalazła się także transmisja PŚ w skokach narciarskich w Lillehammer - najchętniej oglądana część zgromadziła 4,95 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.12.2013 - 08.12.2013 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.12.2013 - 08.12.2013 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji