Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 czerwca 2014 roku zwiększył się o 2,42 pkt. proc. do 12,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,67 pkt. proc. i wyniósł 11,38 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do stacji TVN, która tydzień wcześniej była druga. Jej wynik to 11,12 proc., po spadku o 1,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,24 proc.; do góry o 0,01 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,91 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,58 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat Sport (0,91 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,89 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,72 proc.; + 0,02 pkt. proc.).

Na kolejnej stronie dane dla grupy 16-49 i top 20 programów.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,80 pkt. proc. do 13,22 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zmniejszył się o 1,33 pkt. proc. do 12,29 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Jedynce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 2,43 pkt. proc. do 9,12 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,85 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu z 5,11 mln widzów znalazł się inny Dwójkowy serial - „Na dobre i na złe”.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.06.2014 - 08.06.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.06.2014 - 08.06.2014 - grupa 16-49











