Udział liderującej TVP1 w okresie od 4 do 10 maja 2015 roku zwiększył się o 0,96 pkt. proc. do 12,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak wzrósł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,33 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,98 proc., po wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,32 proc.; w dół o 0,67 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,62 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TVN24 (3,55 proc.; + 0,71 pkt. proc.), Puls 2 (1,39 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,11 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,41 pkt. proc. do 13,92 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,49 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 1,15 proc., wyniósł 9,40 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,61 pkt. proc. do 8,15 proc.).
Największą widownię w badanym okresie - 6,48 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Drugie miejsce należało do „Rancza” TVP1 z 5,54 mln widzów (emisja 10 maja). Podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” TVP2 z widownią na poziomie 4,93 mln osób (6 maja).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.05.2015 - 10.05.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 04.05.2015 - 10.05.2015 - grupa 16-49











