PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję
3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję
5,8 mln widzów „M jak miłość”. Wzrost wpływów reklamowych
106 tys. widzów Ekstraklasy w nc+ i Eurosporcie
PKP Intercity promuje się w telewizyjnej Dwójce miniserialem „Pociąg do podróży”
PKP Intercity promuje się w telewizyjnej Dwójce miniserialem „Pociąg do podróży”
Polsat liderem w DVB-T, TV Puls wyprzedził TV4 i TVP Info
„Big Music Quiz” w TVP1 miał o 510 tys. widzów mniej niż w TVP2. 3,92 mln zł z reklam
„Big Music Quiz” w TVP1 miał o 510 tys. widzów mniej niż w TVP2. 3,92 mln zł z reklam
„Kocham Cię, Polsko! 11” wygrało z konkurencją. TVP2 z reklam zarobiła 6,13 mln zł
„Kocham Cię, Polsko! 11” wygrało z konkurencją. TVP2 z reklam zarobiła 6,13 mln zł
Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży trenerami „The Voice of Poland 9” (wideo)
Finałowy mecz LOTTO Ekstraklasy Lech Poznań-Legia Warszawa w TVP2
Finałowy mecz LOTTO Ekstraklasy Lech Poznań-Legia Warszawa w TVP2
490 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
490 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Dzienniki telewizyjne najchętniej oglądane przez starszych widzów, emerytów oraz mieszkańców wsi
Dzienniki telewizyjne najchętniej oglądane przez starszych widzów, emerytów oraz mieszkańców wsi
„The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja
„The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja
„Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam
„Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie miało o 500 tys. widzów mniej, 1,87 mln zł z reklam
„The Voice of Poland 9” będzie jesienią w TVP2? „Poinformujemy we właściwym czasie”
„Jeden z dziesięciu” w TVP1 ma o 490 tys. widzów więcej niż w TVP2
Śpiewający 60-latkowie będą rywalizować w „The Voice Senior”. Format trafi do Polski?
Śpiewający 60-latkowie będą rywalizować w „The Voice Senior”. Format trafi do Polski?