PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
ME w lekkoatletyce wywindowały oglądalność TVP Sport
ME w lekkoatletyce wywindowały oglądalność TVP Sport
Marcelina Zawadzka jednak nie poprowadzi „The Voice of Poland”
Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)
Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)
„The Voice of Poland 9” od 1 września w TVP2 (zobacz spot)
„The Voice of Poland 9” od 1 września w TVP2 (zobacz spot)
Edyta Górniak rezygnuje z udziału w „The Voice Kids 2”, powodem choroba jej matki
Edyta Górniak rezygnuje z udziału w „The Voice Kids 2”, powodem choroba jej matki
TVP i Polsat pokażą mecze polskich drużyn w eliminacjach do Ligi Europy
TVP i Polsat pokażą mecze polskich drużyn w eliminacjach do Ligi Europy
„Familiada” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
„Familiada” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
„The Voice of Poland 9” od września w TVP2. W jury Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży
„The Voice of Poland 9” od września w TVP2. W jury Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży
Polsat i TVN liderami oglądalności w I półroczu, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
Pierwsze odcinki „M jak miłość” w ofercie TVP VOD
Pierwsze odcinki „M jak miłość” w ofercie TVP VOD
„Bake Off Junior” w TVP2. Emisja w jesiennej ramówce
„Bake Off Junior” w TVP2. Emisja w jesiennej ramówce
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
TVP na mundialu zarobiła 10 mln zł. Jacek Kurski: Pokazaliśmy rynkowi, że oglądalność meczów jest wyższa
Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena
Jacek Kurski: Mundial uwidocznił patologię. Oglądalność TVP według MOR była o 38 proc. wyższa względem Nielsena
30,7 mln Polaków miało kontakt z mundialem w TVP, mecze Polaków hitami
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
Toruń, Zamość, Stalowa Wola i Gdańsk w „Wakacyjnej trasie Dwójki”
„Big Music Quiz 2” w jesiennej ramówce TVP1
„Big Music Quiz 2” w jesiennej ramówce TVP1
3,43 mln widzów fazy grupowej mundialu. Hitem mecz Polska-Kolumbia
TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
Polsat i TVN liderami oglądalności, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
Polsat liderem w naziemnej telewizji cyfrowej, TV Puls wyprzedził TVP1 w 16-49
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
16 mln widzów zobaczyło mecz Polska-Senegal według MOR
16 mln widzów zobaczyło mecz Polska-Senegal według MOR
„Barwy szczęścia” zdecydowanym liderem rynku. Serial zarobił 126,68 mln zł z reklam
„Barwy szczęścia” zdecydowanym liderem rynku. Serial zarobił 126,68 mln zł z reklam
3,33 mln widzów pierwszych 11 meczów mundialu
3,33 mln widzów pierwszych 11 meczów mundialu
425 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 przegrała z konkurencją
425 tys. widzów „La La Poland”. TVP2 przegrała z konkurencją
Startują castingi do „The Voice Kids 2”, emisja od stycznia 2019 roku
Startują castingi do „The Voice Kids 2”, emisja od stycznia 2019 roku
Z „M jak miłość” po 18 latach żegna się aktor Kacper Kuszewski
Z „M jak miłość” po 18 latach żegna się aktor Kacper Kuszewski
1,08 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
1,08 mln widzów „Rodzinki.pl”. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Macademian Girl nową gospodynią „Pytania na śniadanie”. Program poprowadzi w duecie z Robertem El Gendy
Macademian Girl nową gospodynią „Pytania na śniadanie”. Program poprowadzi w duecie z Robertem El Gendy
2,1 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)
2,1 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)
„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam
„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 300 tys. widzów. 17,09 mln zł z reklam