Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 4 września do 20 listopada 2018 roku wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 14,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.55.
Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 2 października br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,90 mln osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kolo-fortuny-tvp1-1-2-mln-widzow,7171229680481921a ##
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 13,19 proc.). Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 6,27 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne, seriale zagraniczne i transmisje sportowe; 5,18 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 lat Dwójka zajmuje miejsce drugie.
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.











