- Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ" podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu - mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska - Adamiak. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni - dodaje.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-sniadaniowe-ogladalnosc-jesien-2018-dzien-dobry-tvn,7171208487954561a ##
Publiczny nadawca informuje, że w ostatnim czasie rozbudowuje Agencję Kreacji Oprawy i Reklamy. Efektem tych działań jest właśnie nowa oprawa „PnŚ”, a także nowa oprawa TVP Info. W najbliższym czasie zmiany przejdą również „Wiadomości” oraz kanał TVP Historia.

W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka - grafik, Agata Tyszka - grafik, Mariusz Pietrzak - grafik, Waldemar Kompała - fotograf, Tomasz Klimek - producent, Justyna Kozłowska Domagała - kierownik działu kreacji.
- Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP - komentuje Sroczyńska-Adamiak.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowe-studio-tvp-info-jakie-koszty-opinie-jacek-kurski-jaroslaw-olechowski,7171204750129281a ##











