0,67 proc. udziału TVP3 w pierwszym dniu po wznowieniu nadawania, „Blask gwiazd” i „Ania” hitami

We wtorek, 26 grudnia stacja TVP3 - która tego dnia wznowiła nadawanie - miała 0,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
0,67 proc. udziału TVP3 w pierwszym dniu po wznowieniu nadawania, „Blask gwiazd” i „Ania” hitami
Ident kanału TVP3

We wtorek TVP3 Info miało 0,67 proc. udziału

TVP3 w pierwszym dniu nadawania w ujęciu całodobowym śledziło średnio 47,6 tys. widzów, co przełożyło się na 0,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,31 proc. w grupie 16-49 i 0,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-tvp-info-mux-3-czarna-plansza-brak-emisja,7169451508909697a ##

Z danych telemetrycznych wynika, że we wtorek TVP3 było 31. najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce.

W kilku poprzednich dniach kanał TVP3 notował zerową oglądalność (pomiary stacji nie były dokonywane przez Nielsena, widownia została zakwalifikowana do tzw. „others”).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rewolucja-w-tvp-apel-miedzynarodowych-organizacji-do-tuska-szanowac-prawo-i-niezaleznosc-dziennikarska,7169451471595649a ##

W dniu wyłączenia sygnału (tj. w środę, 20 grudnia) udziały TVP3 wynosiły odpowiednio 0,09 proc., 0,05 proc. i 0,06 proc. (tego dnia stacja była monitorowana do godz. 11.18).

Dla porównania, w okresie od 1 stycznia do 19 grudnia br. dotychczasowa odsłona TVP3 notowała udziały na poziomie odpowiednio 0,97 proc., 0,44 proc. i 0,50 proc. Oznacza to, że 26 grudnia względem poprzedzającego długofalowego okresu oglądalność TVP3 wyraźnie spadła. Należy jednak pamiętać, że monitoring stacji we wtorek ruszył po godz. 10.00 (w poprzedzających godzinach wyniki były zerowe, co w ujęciu całodobowym wpłynęło na spadek oglądalności) oraz był to dzień świąteczny, który dodatkowo mógł zaburzyć wyniki.

grafika

We wtorek, 26 grudnia w TVP3 najchętniej oglądanym programem dnia była audycja „Blask gwiazd” (widowisko z tematem świątecznym), która o godz. 20.00 zgromadziła 153 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-krrit-tvp-info-prokuratura-likwidacja-tvp ##

Drugie miejsce należało do filmu dokumentalnego „Ania”, który został nadany o 22.55 (131 tys. widzów). Podium uzupełnia koncert kolęd z godz. 16.25 (121 tys.).

grafika

Telewizja Polska w czwartek, 21 grudnia rozpoczęła emisję serwisu informacyjnego „19.30”, który zastąpił „Wiadomości”. W najbliższym czasie do oferty publicznego nadawcy powrócą „Teleexpress” i „Panorama”. Ponownie ma zacząć nadawać także kanał TVP Info, na chwilę obecną nie jest znany los stacji TVP World.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji