Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż średniaoglądalność trzech do tej pory nadanych odcinków serialu 'Twarzą wtwarz' wyniosła 2,89 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie22,49 proc.
Rok temu TVN w tym samym paśmie (emitowano wtedy "Magdę M.")oglądało nieco więcej widzów - 2,98 mln, ale udziały stacji byłyprawie identyczne jak przy "Twarzą w twarz" i wynosiły 22,59proc.
Spadek nastąpił natomiast w komercyjnej grupie docelowej, gdzieudziały TVN w czasie emisji nowego serialu ukształtowały się napoziomie 23,75 proc., a rok wcześniej było to 25,82 proc.
Podczas nadawania trzech pierwszych odcinków "Twarzą w twarz"jedynie Polsat miał więcej widzów niż TVN. Słoneczna stacjaemitowała wtedy filmy fabularne, co dało jej udziały wynoszące26,58 proc. Za TVN znalazły się natomiast oba główne kanały TVP:Jedynka (16,61 proc.; filmy i "Misja specjalna") oraz Dwójka (12,30proc.; "Panorama", i filmy).

Nowy serial z Pawłem Małaszyńskim w roli głównie oglądajągłównie kobiety, które stanowią dwie trzecie widzów. Poza tymprodukcja przyciąga przed ekrany przede wszystkim osoby w wieku od30 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańców średnich idużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym.
Serial sensacyjny "Twarzą w twarz" emitowany jest w TVN w każdywtorek o 21.30. W rolach głównych występują Paweł Małaszyński iMagdalena Walach, a reżyseruje Patryk Vega. Produkcja liczy 12odcinków.











