Jako content creator Patryk Bryliński będzie zajmował się tworzeniem kreatywnych treści oraz contentem do mediów społecznościowych Kanału Sportowego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Współpracę zaczyna z początkiem listopada.
Wzmocnienie w Kanale Sportowym
Patryk Bryliński przez kilkanaście lat pracował w branży reklamowej. W teamie kreatywnym z Maciejem Kaczyńskim tworzyli międzynarodowe kampanie dla marek koncernu Procter&Gamble (Duracell, Braun, Gillette), banków Millenium i DnB NORD, Ministerstwa Środowiska (kampania "Nie zaśmiecaj swojego sumienia") i Ministerstwa Transportu. Pracowali w agencjach Adwertajzing, Blueberry Communication Group, Whisky Media czy jako niezależny team Rekreacja.

Bryliński i Kaczyński to także twórcy znanego fanpage'a Facecje i autorzy książki "Facecje. Historia coachem życia". Facebookowa strona w kostiumie postaci historycznych parodiuje m.in. telewizję, programy informacyjne czy reklamy.
W październiku tego roku nową prezeską Kanału Sportowego została Agnieszka Prachniak.
Do Kanału Sportowego dołączyli nowi dziennikarze: Łukasz Ciona, Hubert Kęska i Damian Smyk. Ten pierwszy przeszedł z telewizji wPolsce24, a w KS tworzy m.in. lżejsze treści wokół reprezentacji Polski. Kęska prowadzi rozmowy z przedstawicielami świata sportów walki. Damian Smyk zajmuje się m.in. polską piłką.










