Tydzień w reklamie tv: Polsat mocno w górę, TVN i TVP w dół

W minionym, długoweekendowym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 381,5 mln zł. Dużo więcej niż tydzień wcześniej zarobił z reklam Polsat, za to nieznacznie mniej TVN, TVP1 i TVP2.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w ubiegłym tygodniu cennikowe wydatki na reklamę telewizyjną były aż o 16 mln zł wyższe niż tydzień wcześniej (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu). O 14 mln zł więcej przeznaczono na reklamy telewizyjne żywności, a po 10 mln zł więcej - na reklamy kosmetyków oraz leków i farmaceutyków. Za to telewizyjne wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej spadły o 7 mln zł, a finansowej - aż o 11 mln zł.

Polsat cennikowo zarobił z reklam aż o 12 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, dzięki czemu wyprzedził TVN, którego wpływy reklamowe spadły o 1,5 mln zł. Również mniej niż tydzień wcześniej zarobiły z reklam TVP1 i TVP2 - odpowiednio o 3 i 1,5 mln zł.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"