Serwis twórcy profili tygodnika „Nie” dopiero w przyszłym roku

Opóźnia się start serwisu informacyjnego Michała Marszała, prowadzącego media społecznościowe tygodnika „Nie” (Urma). Według pierwotnych zapowiedzi miał on ruszyć we wrześniu, stanie się to jednak prawdopodobnie wiosną przyszłego roku - Okazało się to niestety dużo bardziej skomplikowane, kosztowne i czasochłonne - przyznaje Marszał.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Serwis twórcy profili tygodnika „Nie” dopiero w przyszłym roku
Michał Marszał, fot. Simona Supino

Michał Marszał, administrator mediów społecznościowych tygodnika „Nie” (w kwietniu ten na Instagramie zmienił nazwę na „Michał Marszał”), znany przede wszystkim z tworzenia memów, pod koniec maja br. rozpoczął zbiórkę funduszy na platformie Patronite. Jak nam wtedy mówił, w planach miał m.in. stworzenie podcastu, programu na YouTubie i „memowego portalu informacyjnego”. Pomóc miał mu w tym kilku- bądź kilkunastoosobowy zespół.

W lipcu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marszał zapowiadał uruchomienie serwisu we wrześniu br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/admin-tygodnik-nie-billboard-siedziba-pis-odmowa-realizacji-ams-nadchodzi-koniec-jaroslawie,7169787034449537a ##

Tak się jednak nie stało, serwis wciąż nie funkcjonuje. - Robi się w bólach – przyznaje Marszał ostatniego dnia listopada. - Okazało się to niestety dużo bardziej skomplikowane, kosztowne i czasochłonne. Pewne plany pokrzyżowała też śmierć Urbana. Na styczeń zaplanowany jest start wersji beta – dodaje. Pełna wersja serwisu ma prawdopodobnie ruszyć wiosną 2023 roku.

- Podstawą każdego projektu jest niedoszacowanie jego stopnia skomplikowania. I to właśnie zrobiliśmy. Siedzi nad tym kilka osób, testujemy, sprawdzamy. Zajmie to jeszcze trochę czasu – dodaje Marszał.

Marszała na Patronite.pl wspiera obecnie 676 patronów, którzy miesięcznie wpłacają mu ponad 10 tys. zł. Na Instagramie Marszał zgromadził 305 tys. obserwujących, profil „Tygodnik Nie” obserwuje na Facebooku natomiast ponad 429 tys. użytkowników.

„Nie” sprzedaje średnio 20-22 tys. egz. (dane wydawcy), jego naczelnym nawet po śmierci pozostaje Jerzy Urban. Przychody spółki Urma w 2021 roku wyniosły 3,87 mln zł netto, z czego zdecydowana większość (3,85 mln zł) pochodziła z działalności wydawniczej. Nakład „Nie” w roku ubiegłym wynosił 2,95 mln egzemplarzy, sprzedaż w ujęciu rocznym - 1,11 mln egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/autor-satyryczna-sekcja-gimnastyczn-szuka-pracy-zbiorka-zrzutka-patronite,7169737322813057a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sales Intelligence z nowym zarządem i planem rozwoju

Sales Intelligence z nowym zarządem i planem rozwoju

Web Summit po raz pierwszy w Polsce? Trwają rozmowy

Web Summit po raz pierwszy w Polsce? Trwają rozmowy

Polskie dzieci marzą o karierach w social mediach. Autorytetem Lewandowski

Polskie dzieci marzą o karierach w social mediach. Autorytetem Lewandowski

"Polsat Box prezentuje się pod choinkę".  Dorota Kolak i Jacek Braciak w świątecznej kampanii

"Polsat Box prezentuje się pod choinkę". Dorota Kolak i Jacek Braciak w świątecznej kampanii

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Koniec sporu Disney z YouTube. Kanały wróciły na platformę

Koniec sporu Disney z YouTube. Kanały wróciły na platformę