W styczniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) wyniosła 24 316 egz., po spadku względem stycznia 2013 roku o 2,77 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 7,78 proc. do poziomu 20 831 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 16 148 egz., po jednak spadku o 2,43 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 31. na 29. Jego średni wynik zwiększył się o 10,60 proc. i w ostateczności wyniósł 2 587 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Głos Wągrowiecki” (Wągrowiecka Oficyna Wydawnicza) - było to 19,97 proc. do poziomu 2 681 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 24. na 28.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.











