Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) we wrześniu br. wyniosła 22 568 egz., po spadku względem września 2013 roku o 7,62 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,60 proc. do poziomu 18 443 egz.Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 691 egz., po spadku o 9,80 proc.Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Czas Chojnic” (Magraf), który awansował z miejsca piętnastego na dwunaste. Jego średni wynik zwiększył się o 5,23 proc. i w ostateczności wyniósł 7 061 egz.Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 17,26 proc. do poziomu 11 758 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











