“Tylko taniec” nadawany jest w piątki o 20.00. Trzy pierwsze odcinki tanecznego widowiska oglądało 3,25 widzów, co dało Polsatowi 20,61 proc. udziału wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Zapewniło to stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, nadająca wówczas “Na dobre i na złe” oraz “Kocham Cię, Polsko!” - jej udział wynosi 25,13 proc. Gorzej od Polsatu wypadają z kolei TVP1 (“Pogoda”, filmy fabularne; 12,91 proc.) i TVN (12,03 proc., także filmy).
Natomiast w grupie komercyjnej Polsat jest zdecydowanym liderem rynku. Jego udział wynosi tutaj 23,47 proc. Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 17,42 proc. zajmuje TVN, zaś Dwójka jest dopiero trzecia (17,08 proc.)
W analogicznym okresie 2011 roku Polsat w paśmie “Tylko tańca” wybierało znacznie mniej widzów, bo 2,39 mln, a jego udział wynosił odpowiednio 14,66 proc. i 17,81 proc.

Program “Tylko taniec” oglądają najchętniej dzieci, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W talent-show “Tylko taniec. Got to dance” mogą wziąć udział uczestnicy w każdym wieku, tańczący zarówno solo jak i w grupie tanecznej i to w każdym stylu tanecznym. Ocenia ich jury w składzie: Krystyna Mazurówna, Joanna Liszowska, Michał Malitowski i Alan Andersz, a program prowadzą Kasia Kępka i Maciej Dowbor. Producentem wykonawczym jest Jan Kępiński.
Odcinek po odcinku

Oglądalność “Tylko tańca” na tle konkurencji
Profil widowni show











