Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku

Wystartowała wakacyjna akcja „Active Summer” organizowana przez markę Tymbark (należącą do Maspexu Wadowice) i Radio ZET, zachęcająca do zdrowego i aktywnego wypoczynku na plaży.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku

Przez całe wakacje ekipa Tymbarku na plażach Bałtyku przygotowywać będzie dla wypoczywających  nad morzem wczasowiczów gry, zabawy, konkursy i ćwiczenia, które dodają energii na cały dzień. Podczas akcji rozdawane będą soki Tymbark.

„Active Summer” zawita do nadmorskich kurortów: Sopotu, Władysławowa, Łeby, Pobierowa, Jarosławca, Kołobrzegu i Ustki.

Akcji realizowanej w terenie towarzyszy kampania radiowa w Radiu ZET, gdzie pojawią się relacje z plażowego eventu w poszczególnych miastach.

Z danych Radio Track wynika, że w I półroczu br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 15,8 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów