Etykiety z życzeniami i wsparcie Szlachetnej Paczki w kampanii „Tyskiego najlepszego!”

Bożonarodzeniowa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz kolejny będzie prowadzona pod hasłem „Tyskiego najlepszego!”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, Konqubinat, Juice, Studio Televisor, Hand Made, Zenith i Q&A Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Etykiety z życzeniami i wsparcie Szlachetnej Paczki w kampanii „Tyskiego najlepszego!”

W nowej odsłonie kampanii „Tyskiego najlepszego!” tak samo jak we wcześniejszych na puszkach i butelkach Tyskiego znajdą się 23 krótkie sformułowanie z życzeniami i określeniami różnych osób, do których mogą być skierowane.

Tegoroczna akcja obejmuje też wsparcie inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka. Kompania Piwowarska zapowiada, że dzięki zaangażowaniu marki pomoc wolontariuszy i darczyńców dotrze do ok. 20 tys. rodzin.

grafika

W reklamach pod hasłem „Tyskiego najlepszego!” występują Mazur i Mecenas, bohaterowie wielu spotów piwa Tyskie w ostatnich latach.

Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, internecie oraz sklepach (materiały POS).

Kreacją kampanii i przygotowaniem reklam outdoorowych zajęła się agencja Bardzo. Spot przygotował team Konqubinat, produkcją zajęło się studio Tank, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - studio Televisor. Za działania w internecie odpowiedzialna jest agencja Hand Made, za zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"