Program "Energiczni Fachowcy" zapewnia wsparcie elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza oraz dostęp do infolinii pod jednym numerem telefonu. Dlaczego nowa oferta, gwarantująca pomoc w tym zakresie jest przełomowa na naszym rynku?
- Po raz pierwszy w Polsce firma z sektora energetycznego zdecydowała się na zapewnienie swoim klientom wsparcia z zakresu home assistance. - mówi Jacek Konieczny, Dyrektor Departamentu Handlowego w Inter Partner Assistance Polska S.A. - Dotychczas takie świadczenia dystrybuowane były głównie przez ubezpieczycieli i banki. Obecnie, tak jak w krajach Europy Zachodniej, również firmy spoza sektora finansowego chcą udostępnić swoim odbiorcom profesjonalne wsparcie w domu, wzbogacając tym samym swoją ofertę. Wynika to m.in. z faktu, że zapotrzebowanie na świadczenia home assistance jest ogromne. Badania rynku poprzedzające wdrożenie naszego nowego projektu potwierdziły, że 94% Polaków zależy na łatwym dostępie do pomocy fachowców, rzetelnie realizujących naprawy domowe w razie awarii.

Oferta "Energiczni Fachowcy" zapewnia klientom Energi, organizację pomocy w domu realizowaną przez renomowanych usługodawców. W zależności od wybranej opcji gwarantuje pokrycie kosztów pomocy w różnym zakresie. Wariant Mini obejmuje koszty dojazdu specjalisty i organizacji usługi. Wariant Medium pokrywa dodatkowo robociznę. Wariant Standard gwarantuje również pokrycie wydatków związanych z zakupem podstawowych części zamiennych, dzięki którym możliwe jest uniknięcie dalszych szkód powstałych wskutek usterki. Dlaczego spółka Energa zdecydowała się na udostępnienie swoim klientom wsparcia w tym zakresie?
- Nowa oferta to kolejny krok w kierunku bardziej kompleksowej obsługi naszych klientów. Chcemy zapewnić im pewnien komfort życia i pracy, a zwłaszcza oszczędność czasu. Wystarczy jeden telefon by w razie usterki uzyskali oni pomoc fachowca realizującego naprawy domowe, dotyczące instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, a nawet usługi szklarza i ślusarza. - stwierdza Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w ENERDZE SA - Zdecydowaliśmy się być prekursorem sprzedaży usług home assistance w naszej branży, ponieważ zależy nam na pozyskaniu przychylności klientów i ich zadowolenia z naszej obsługi. Chcemy mieć pewność, że oferowane usługi będą wykonywane na jak najwyższym poziomie. Dzięki współpracy z Inter Partner Assistance ich realizacją w ramach projektu "Energiczni Fachowcy" zajmują się wyselekcjonowani specjaliści, działający zgodnie ze standardami jakościowymi naszego partnera.

***
Grupa ENERGA (www.energa.pl) dostarcza energię elektryczną dla 2,5 mln gospodarstw domowych oraz do ponad 300 tys. firm, co daje jej około 17-procentowy udział w rynku sprzedaży energii elektrycznej. Grupa jest operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej na obszarze 75 tys. km kw. i eksploatuje ponad 187 tys. km linii elektrycznych, którymi przesyła ponad 20 TWh energii rocznie. Jest krajowym liderem w dostawie energii ze źródeł odnawialnych. Posiada 45 elektrowni wodnych, do jej sieci przyłączone są liczne elektrownie wiatrowe, małe elektrownie wodne i biogazownie. Pozwala to Grupie realizować globalną strategię na rzecz pozyskiwania energii ze źródeł ekologicznych, która obecnie stanowi blisko 13 procent energii elektrycznej dostarczanej klientom spółki.











