Nowa kampania reklamowa nawiązuje do pozycjonowania Złotych Tarasów jako miejsca spotkań w sercu miasta. Stylistyka wszystkich reklam zaczerpnięta jest z pop-upowych książek. Przekazy mają być czytelne zwłaszcza dla grupy docelowej centrum, którą w większości stanowią ludzie młodzi. Ideą kreatywną jest zwrócenie uwagi na to, że Złote Tarasy to nie tylko obiekt handlowy, ale także miejsce, które tętni życiem nowoczesnej i modnej Warszawy.
W sesji zrealizowanej na potrzeby kampanii Złotych Tarasów udział wzięli uczestnicy programu „Top Model” w TVN - Adam Boguta (uczestnik czwartej edycji) oraz Tamara Subbotko i Renata Kurczab (z trzeciej edycji).

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group. Sesję zdjęciową zrealizowano w studio Tęcza w Warszawie, pracowali przy niej Jacek Kołodziejski (fotograf), Zuza Kuczyńska (stylistka), Ewa Gdowiok (scenografia) i Piotr Stefański (producent).











