Minimalnie gorszy wynik osiągnęła TVP1. Trzecia pozycja należałado Dwójki (1, 60 mln. 17, 93 proc. udziału), czwarta do TVN ( ponadmilion widzów i 11, 39 proc. udziału).
Oparty na hiszpańskiej licencji program dobrze poradził sobietakże w komercyjnej grupie 16-49. Oglądało go w niej 780 tysięcywidzów.
- To dla mnie duże zaskoczenie. Miałam obawy co do godzinyemisji programu. Sobotnie popołudnie to bardzo trudne pasmo. Bardzoprzeżywał debiut formatu - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.plwynik prowadząca Agata Młynarska.- Wynik bardzo dobrze rokuje naprzyszłość zwłaszcza, że pierwsza emisja miała miejsce 1 wrześniajeszcze przed startem całej jesiennej ramówki kanału- dodaje.
"Dzień kangura" to program rozrywkowy z udziałem gwiazd idzieci. Osobistości świata filmu i telewizji próbują okiełznaćgromadkę maluchów. W każdym odcinku do udziału zaproszona zostaniewielodzietna rodzina, a każda z dwóch gwiazd, stających dorywalizacji o tytuł najlepszej niani, spędzi w ich domu jedendzień. Pod nieobecność rodziców będzie musiała zaopiekować sięrodzeństwem. Na początek zaplanowano 8 odcinków.












