Udany rok czasopism kobiecych Axel Springer Polska

'Magazyny kobiece Axel Springer Polska odnotowały w 2005 r. doskonałe wyniki sprzedaży'.

asp
asp
Udostępnij artykuł:

Uzyskały większe niż przed rokiem przychody reklamowe, a także umocniły swoją pozycję pod względem czytelnictwa - podano w komunikacie prasowym.

Sprzedaż nowej "Pani Domu", po relaunchu przeprowadzonym na początku września ubiegłego roku, wyniosła w okresie wrzesień-październik 2005 r. niemal 490 tysięcy egzemplarzy (średnia sprzedaż, dane ZKDP). Dla porównania - w tym samym okresie 2004 r. średnia sprzedaż tygodnika wynosiła 222 tys. egzemplarzy. Dane wydawcy wskazują na kontynuację trendu wzrostowego - także w listopadzie i grudniu 2005 r. "Pani Domu" sprzedała się w ponad 400-tysięcznym nakładzie.

"Pani Domu" odnotowała w ubiegłym roku ponad 10-procentowy wzrost przychodów reklamowych (Expert Monitor, I-XI 2005 w porównaniu do analogicznego okresu 2004 r.). Czasopismo utrzymuje także pozycję lidera segmentu pod względem czytelnictwa i jest najchętniej czytanym tygodnikiem wśród kobiet.*

Dla miesięcznika "Olivia" ubiegły rok był równie udany. Najlepszy wynik magazyn uzyskał w grudniu - ponad 513 tysięcy sprzedanych egzemplarzy (dane wydawcy). To absolutny rekord sprzedaży pisma od ponad 4 lat. Podobnie jak "Pani Domu", także "Olivia" odnotowuje wzrost przychodów reklamowych. Magazyn utrzymuje też drugą pozycję wśród miesięczników kobiecych pod względem czytelnictwa.*

- Bazując na sukcesie "Pani Domu" oraz "Olivii" planujemy w najbliższych tygodniach wydać 4 nowe formaty wydań specjalnych tych tytułów. Średniookresowym celem obu magazynów jest zdobycie lub umocnienie pozycji lidera w swoich segmentach, co mamy nadzieję osiągnąć w rozpoczynającym się roku - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy segmentu kobiecego i młodzieżowego Axel Springer Polska.

Axel Springer Polska jest wydawcą kilku tytułów z segmentu kobiecego, a także ich licznych wydań specjalnych, oprócz "Olivii" i "Pani Domu" również "Na Żywo", "Sekretów Serca", "Cieni i Blasków" oraz poradników "Pani Domu Poleca".

* Źródło: PBC General; zrealiz. przez SMG/KRC; CCS, styczeń - listopad 2005, kobiety, n=16959

asp
Autor artykułu:
asp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji