Unicef prowadzi przetarg na globalny budżet reklamowy

Unicef prowadzi postępowanie przetargowe, w którym agencje rywalizują o globalny budżet reklamowy organizacji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Prezentacje biorących udział w przetargu agencji miały miejsce w ubiegłym tygodniu. Zwycięzca będzie miał za zadanie przygotowanie globalnej kampanii wykorzystującej nowy, uniwersalny przekaz Unicefu.

Obecnie działająca na rzecz dzieci organizacja współpracuje z wieloma różnymi agencjami. Przykładowo w Wielkiej Brytanii obsługują ją AMV BBDO, Rapp, Krow i Watson Phillips Norman, a na innych rynkach także TBWA\Chiat\Day LA i Droga 5.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele