UPC reklamuje szybki internet i ofertę VoD (wideo)

Sieć UPC Polska rozpoczęła dwie kampanie reklamowe. Pierwsza wspiera ofertę internetu o prędkości 250 Mb/s, zaś druga promuje usługę UPC na żądanie. Działania przygotowała  agencja 2012 Bogdanowicz & Marasek, a media zaplanował Vizeum.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
UPC reklamuje szybki internet i ofertę VoD (wideo)

Akcja reklamująca internet o prędkości 250 Mb/s obejmuje lokalne stacje radiowe oraz billboardy i reklamy w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Wrocławiu, Szczecinie i Lublinie.

Z kolei kampania promująca UPC na żądanie wspiera w szczególności filmy „Samoloty” i „Iluzja”, a także pakiet Filmklub. Działania są prowadzone w kinach sieci Multikino, portalach internetowych (Onet, Wirtualna Polska, o2.pl, Filmweb), internetowych serwisach VoD oraz na Facebooku.

Za kreację wszystkich reklam odpowiadała agencja 2012 Bogdanowicz & Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. miała 1,43 mln abonentów (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji