Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranej pozycji (np. filmu, serialu czy programu) nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.
Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek.

- Liberty Global z przyjemnością wprowadza w kolejnych krajach usługę Replay TV, która odpowiada na wytrawne zachowania konsumenckie, pozwala zignorować sztywność ramówki i oglądać treści ulubionych kanałów o każdej porze - wyjaśnia Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska.
UPC przygotowuje się do uruchomienia usługi Replay TV w Polsce, nie zdradza jednak, kiedy to nastąpi. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że testowanie usługi operator rozpoczął już w połowie roku na grupie wybranych abonentów.
- Zależy nam, aby nasi klienci zaangażowali się w tę usługę. Doświadczenia Liberty Global zdobyte m.in. w Holandii czy Belgii, pokazują, że usługa odpowiada na realne potrzeby klientów. Użytkowanie Replay TV jest bardzo wysokie, osiąga wynik dwucyfrowy. Z przyjemnością będziemy to mierzyć na naszych dekoderach - tłumaczy Ewelina Rabsztyn.

Możliwość oglądania programu z siedmiodniowym opóźnieniem nie dotyczy jednak wszystkich kanałów w ofercie UPC. Replay TV działa na wybranych kanałach, np. TV Puls HD, Kino Polska czy Stopklatka HD.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-polska-kupuje-multimedia-polska-za-3-mld-zl ##











