UPS wprowadza reklamy na etykietach przesyłek

Firma UPS stworzyła możliwość umieszczania dodatkowych treści na etykietach przesyłek, dzięki czemu klienci mają do dyspozycji dodatkową powierzchnię na działania promocyjne.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone przez UPS rozwiązanie, nazywane z języka angielskiego „customizable labels”, jest dostępne bezpłatnie w programie UPS WorldShip (oprogramowanie działające w systemie Windows, które umożliwia przetwarzanie przesyłek). Pozwala ono nie tylko, jak to było dotychczas, na tworzenie, edytowanie, usuwanie i drukowanie specjalnej naklejki zawierającej informacje potrzebne w procesie logistycznym, ale także na spersonalizowanie etykiety. Jest to możliwe dzięki skojarzeniu szablonu specjalnej naklejki z profilami odbiorców.

Na dodatkowej powierzchni klienci UPS mogą umieszczać np. logotypy, hasła reklamowe, kody kreskowe, czy też inne elementy marketingowe.

To, w którym miejscu można dokładnie umieszczać dodatkowe elementy promocyjne na etykiecie, widać na poniższym zdjęciu (w miejscu Twoja Firma).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów