UrodziNowe rabaty Komandora – nawet do 30%

Z okazji 20-lecia firma Komandor przygotowała dla klientów specjalne promocje na płyty z kolekcji ZOOM firmy Egger oraz nową linię szaf Sahara. Rabaty sięgają nawet do 30%.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oferta obowiązuje od 21 maja do 6 czerwca w autoryzowanych salonach Komandor w całej Polsce. Szeroki i wielobarwny wachlarz płyt firmy Egger o ciekawych dekorach i strukturach w połączeniu z delikatnym profilem Sahara pozwala stworzyć niezwykle eleganckie szafy, które odmienią każde wnętrze.

Akcję promocyjną wspiera kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje radiowe, najpopularniejsze portale internetowe i media lokalne.

Firma Komandor S.A. powstała w 1992 roku. Od 20 lat jest liderem w branży systemów do drzwi przesuwnych i zabudowy wnętrz. Komandor w oparciu o autorski program Designer projektuje a następnie wykonuje meble na zamówienie umożliwiając klientom aranżację przestrzeni mieszkalnej według własnych potrzeb. Produkty marki Komandor docenione zostały już w ponad 40 krajach na świecie, dzięki swej wysokiej jakości udokumentowanej atestami i certyfikatami wymaganymi przez standardy europejskie. Więcej informacji: http://www.komandor.pl

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Jędrek, Anna Zając

Triple PR

Ul. Leszno 8/28; 01-192 Warszawa

tel. 022 216 54 14, kom. 722100505

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii