Działania prowadzone są pod hasłem "Stop infekcjom pęcherza". Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które są zdeterminowane, aby naturalnie i skutecznie leczyć infekcje dróg moczowych.
Nowe spoty reklamowe oraz sesja fotograficzna w nowoczesny sposób przedstawiają Manifest Kobiet, które mogą cieszyć się życiem bez ograniczeń nawet w przypadku schorzeń czy infekcji pęcherza.
Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty (trzy długości - 15, 30 i 45 sekund) oraz billboardy sponsorskie 8-sekundowe. Kampania będzie realizowana w telewizji, VOD, social mediach i na portalach Internetowych.

- Kampania łączy w sobie naturalność, tradycję i nowoczesność, które są wartościami wpisanymi w strategię marki. Nowoczesna i niestandardowa forma jest z pewnością wyróżnikiem kampanii Uroseptu i pomoże trafić do młodszego pokolenia oraz odmłodzić wizerunek marki - mówi Greta Krzyżek-Malska kierownik działu marketingu Herbapol Poznań.
Za kreację i produkcję nowej kampanii odpowiada agencja Harvey Scott. Media zaplanował i zakupił Dom Mediowy PRO Media House.











