Value Media i SalesTube wygrały przetarg Pracuj.pl na działania b2B ecommerce

Należące do GroupOne agencje Value Media i SalesTube wygrały przetarg Grupy Pracuj.pl, portalu rekrutacyjnego. Będą współpracować przy planowanej kampanii b2b ecommerce- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media i SalesTube wygrały przetarg Pracuj.pl na działania b2B ecommerce

Value Media i SalesTube będą odpowiadać za planowanie i zakup mediów w kanałach cyfrowych w ramach kampanii reklamowej, którą Grupa Pracuj.pl planuje skierować do nowych klientów B2B.

Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu. Termin startu kampanii nie został ujawniony.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-pracuj-wyniki-finansowe-237-mln-zl-wplywow-43-5-mln-zl-zysku-i-140-mln-zl-dlugow,7171241358227585a##

Od września br. Grupa Pracuj.pl prowadziła kampanię pod hasłem „Szef i reszta”. Planowaniem i zakupem mediów do tych działań zajmuje się agencja K2, która kilka tygodni wcześniej wygrała przetarg platformy na realizację kampanii. K2 zajmuje się stałą obsługą Pracuj.pl w obszarze b2c.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele