Nowy program Weszło. Będą weryfikować innych dziennikarzy

Na kanale WeszłoTV zadebiutował nowy format "VARmazon". – W dziennikarstwie sportowym jest za dużo farmazonów, "naszych newsików" i nieweryfikowalnych tez od czapy. Będziemy się z tego śmiać i poddawać VARyfikacji — zapowiedział Marek Szkolnikowski.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowy program Weszło. Będą weryfikować innych dziennikarzy
Nowy program Weszło na YouTube

W środę na kanale Weszło na YouTube (323 tys. subskrypcji) pojawił się pierwszy odcinek nowego cyklu "VARmazon". Wystąpili dziennikarze Paweł Paczul oraz ekspert Wojciech Kowalczyk, a materiał trwa 28 minut.

Nowy format na kanale WeszłoTV

Marek Szkolnikowski, były dyrektor TVP Sport, który niedawno został dyrektorem ds. contentu oraz social mediów Weszło, wyjaśnił na portalu X: "W dziennikarstwie sportowym jest za dużo farmazonów, "naszych newsików" i nieweryfikowalnych tez od czapy. Będziemy się z tego śmiać i poddawać VARyfikacji wspólnie z @Speedy_Dawid."

I dodał: "Tak, będą też nasze farmazony i będziemy się śmiać sami z siebie, bo nam jak niektórym kolegom z branży nie brakuje dystansu. Bycie dziennikarzem sportowym to ogromny przywilej, ale i odpowiedzialność za słowa. Podsyłajcie i swoje ulubione VARmazony, niech to będzie Wasz format".

W debiutanckim nagraniu prowadzący analizują wypowiedzi m.in. Tomasza Hajty, Mateusza Borka czy samego Wojciecha Kowalczyka. Tytuł formatu nawiązuje do VAR-u, systemu weryfikacji, z którego korzysta się w wielu dyscyplinach sportowych, w tym m.in. w piłce nożnej.

Na kanale youtubowym Weszło znajdziemy także takie formaty, jak m.in. "Liga Minus", "Kontra" czy "Najsłabsze spoiwo".

Serwis przeszedł w tym roku spore zmiany - także właścicielskie. Krzysztof Stanowski i jego żona sprzedali większościowy pakiet udziałów spółki zarządzającej tym medium. Twórca Kanału Zero zachował jednak 20 proc. udziałów. Nowym dyrektorem zarządzającym serwisu został Bartosz Wróblewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów