W środę na kanale Weszło na YouTube (323 tys. subskrypcji) pojawił się pierwszy odcinek nowego cyklu "VARmazon". Wystąpili dziennikarze Paweł Paczul oraz ekspert Wojciech Kowalczyk, a materiał trwa 28 minut.
Nowy format na kanale WeszłoTV
Marek Szkolnikowski, były dyrektor TVP Sport, który niedawno został dyrektorem ds. contentu oraz social mediów Weszło, wyjaśnił na portalu X: "W dziennikarstwie sportowym jest za dużo farmazonów, "naszych newsików" i nieweryfikowalnych tez od czapy. Będziemy się z tego śmiać i poddawać VARyfikacji wspólnie z @Speedy_Dawid."
I dodał: "Tak, będą też nasze farmazony i będziemy się śmiać sami z siebie, bo nam jak niektórym kolegom z branży nie brakuje dystansu. Bycie dziennikarzem sportowym to ogromny przywilej, ale i odpowiedzialność za słowa. Podsyłajcie i swoje ulubione VARmazony, niech to będzie Wasz format".

W debiutanckim nagraniu prowadzący analizują wypowiedzi m.in. Tomasza Hajty, Mateusza Borka czy samego Wojciecha Kowalczyka. Tytuł formatu nawiązuje do VAR-u, systemu weryfikacji, z którego korzysta się w wielu dyscyplinach sportowych, w tym m.in. w piłce nożnej.
Czytaj także: Serwis o Wrocławiu w innym wydaniu
Na kanale youtubowym Weszło znajdziemy także takie formaty, jak m.in. "Liga Minus", "Kontra" czy "Najsłabsze spoiwo".
Serwis przeszedł w tym roku spore zmiany - także właścicielskie. Krzysztof Stanowski i jego żona sprzedali większościowy pakiet udziałów spółki zarządzającej tym medium. Twórca Kanału Zero zachował jednak 20 proc. udziałów. Nowym dyrektorem zarządzającym serwisu został Bartosz Wróblewski.











