Na Disney+ można oglądać treści związane z markami Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Hulu (do niedawna katalog Star). To produkcje animowane, seriale, filmy i dokumenty. Platforma zaczęła też inwestować w sport. Ostatnio wprowadziła do oferty transmisje z meczów Ligi Mistrzyń UEFA.
Na platformie można oglądać m.in. polski serial kryminalny "Breslau", piąty sezon serialu komediowego Hulu "Only Murders in the Building", przebój kasowy Disneya "Lilo i Stich", animowany film przygodowy Disneya i Pixara "Elio" oraz film akcji Marvel Studios "Fantastyczna Czwórka: Pierwsze kroki
Na początku października Disney+ podrożał na polskim rynku. Pakiet Standard kosztuje 34,99 zł miesięcznie zamiast 29,99 zł. Z kolei cena paczki Premium wzrosła z 49,99 zł do 59,99 zł. Na razie podwyżka dotyczy wyłącznie nowych subskrybentów, ale wkrótce to się zmieni. Użytkownicy forum.satkurier.pl jako pierwsi poinformowali o wprowadzeniu Disney+ do oferty Vectry. Operator promuje dostęp do Disney+ na stronie internetowej.

Ile kosztuje Disney+ w Vectrze?
Operator poinformował, że z okazji premiery, zarówno nowi jak i obecni klienci, którzy skorzystają z oferty promocyjnej, otrzymają roczny dostęp do Disney+ w prezencie. Po 12 miesiącach za darmo opłata w Vectrze wyniesie 34,99 zł miesięcznie.
Disney+ jako samodzielna usługa będzie dostępny przez rok w prezencie w Planie Standardowym, z możliwością przejścia na Plan Premium. Promocja, z 23-miesięcznym okresem zobowiązania, dotyczy obecnych klientów posiadających Internet, telewizję lub abonament komórkowy, a także nowych klientów decydujących się na jedną z usług głównych z 23-miesięcznym okresem zobowiązaniem.
Vectra przygotowała także pakiety z trzema wariantami prędkości Internetu: 300Mb/s w cenie 59,99 zł miesięcznie, 600 Mb/s w cenie 74,99 zł miesięcznie oraz 1Gb w cenie 89,99 zł miesięcznie z dostępem do Disney+ w prezencie na rok. Dodatkowo abonament za Internet 300 Mb/s w pierwszych 3 miesiącach kosztować będzie jedynie 4,99 zł miesięcznie, a za Internet 600 Mb/s i 1Gb – zapłacimy 4,99 zł miesięcznie nawet przez pierwsze pół roku. Po upływie 12 miesięcy ceny abonamentów wyniosą odpowiednio: 99,97 złotych (300 Mb/s), 114,97 złotych (600 Mb/s) oraz 134,97 złotych (1Gb) miesięcznie. Okres zobowiązania wynosi w tych wariantach umowy 23 miesiące.

Vectra przygotowała łącznie aż 5 wariantów paczek z Internetem, telewizją i Disney+ na rok w prezencie. Pierwsza opcja to Internet 300 Mb/s oraz Pakiet Złoty (128 kanałów TV, w tym 105 kanałów HD i 86 kanałów dostępnych w TV Smart GO). Taki wariant dostępny będzie w cenie 89,99 złotych miesięcznie. Do wyboru jest też Internet 600 Mb/s z Pakietem Złotym. Operator oferuje w cenie 109,99 miesięcznie lub z Pakietem Platynowym (167 kanałów TV, w tym 135 kanałów HD i 4 w 4K oraz 117 kanałów w TV Smart GO) w cenie 119,99 złotych miesięcznie.
Z kolei za szybki Internet 1Gb wraz z Pakietem Platynowym zapłacimy 139,99 złotych miesięcznie. Jeśli z Internetem 1Gb zdecydujemy się na Pakiet Stalowy (dostęp do 37 kanałów TV w tym: 33 kanały HD i 14 kanałów w TV Smart GO) paczka wyniesie jedynie 94,99 złotych miesięcznie. Dodatkowo otrzymamy również dostęp do serwisu Netflix za 0 zł na rok (potem kosztować on będzie 33 zł miesięcznie) i dekoder TV Smart 4K Box w cenie. Po upływie 12 miesięcy ceny za abonament Disney+ wzrosną do cen regularnych. Okres zobowiązania na wszystkie oferty wynosi 23 miesiące.

Operator proponuje także Disney+ z telewizją internetową TV Smart w pakiecie Max i dekoderem TV Smart 4K Box w cenie. Umowa na 23 miesiące zakłada dostęp do Disney+ przez rok w prezencie i miesięczny abonament 44,99 zł/mies. Po 12 miesiącach miesięczny koszt wzrośnie do 79,98 zł/mies. Z ofert klienci mogą skorzystać do 31 stycznia 2026 r. Warto dodać, że istnieje możliwość dokupienia Planu Premium Disney+ za dodatkową opłatą.
– Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom Disney+ – jedną z najbardziej cenionych platform streamingowych na świecie. To wyjątkowa wartość dodana do naszej oferty, która doskonale wpisuje się w strategię Vectry jako dostawcy kompleksowej rozrywki dla całej rodziny. Wierzymy, że rok z Disney+ w prezencie to propozycja, która ucieszy zarówno najmłodszych, jak i dorosłych widzów – powiedział Krzysztof Sokolik, CMO Vectry.

Wprowadzenie Disney+ do oferty Vectry wspiera ogólnopolska kampania z udziałem bohaterów marki - Dziśka i Jutrka, której autorem jest agencja Endless. Za zakup mediów odpowiada Starcom.
Disney+ to kolejny serwis w ofercie streamingowej Vectry. Operator oferuje także dostęp do innych popularnych platform takich jak: Netflix, HBO Max, Canal+, Eleven Sports i Filmbox+.
Kosmiczna oferta - Disney+ na rok w prezencie!
Do tej pory wyłącznym partnerem Disney+ była Grupa Polsat Plus
Disney+ zadebiutował w Polsce 14 czerwca 2022 roku. Od początku działalności nad Wisłą subskrypcję serwisu można było wykupić jedynie bezpośrednio lub za pośrednictwem Polsat Box, Polsat Box Go i Netii. Wszyscy trzej dostawcy płatnej telewizji są związani z Grupą Polsat Plus.

W kwietniu 2024 roku amerykański koncern i Polsat Box przedłużyły wieloletnią umowę dotyczącą obecności w ofercie kanałów linearnych (Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, National Geographic, National Geographic Wild, National Geographic People, FX i FX Comedy).
Rozpoczęcie współpracy z Vectrą to koniec wyłączności Cyfrowego Polsatu. Disney+ może pojawić się także w ofercie innych operatorów, takich jak Canal+, Play/UPC Polska, Orange Polska czy T-Mobile, o ile firmy te dojdą do porozumienia z serwisem streamingowym.
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Disney+, ale już bez wyłączności. – Usługa dostępu do Disney+ jest cały czas dostępna na atrakcyjnych warunkach w ofertach Polsat Box, Polsat Box Go, Plusa i Netii. W ofertach łączonych Polsat Box i Plusa za 2 dowolne streamingi (Disney+, SkyShowtime, HBO Max, Polsat Box Go Sport i Polsat Box Go Premium) klient zapłaci 30 zł/mies., a w Polsat Box Go za pakiet Premium z Disney+ - 50 zł/30 dni – informuje Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu

Disney+ na świecie
Polska nie jest jedynym krajem, gdzie Disney+ odszedł od wyłączności w zakresie dystrybucji. Francuski Canal+ zawarł taką umowę pod koniec 2019 roku. Przestała obowiązywać 1 stycznia 2025 roku. Wówczas Canal+ we Francji zaprzestał sprzedaży serwisu streamingowego i usunął kanały linearne Disneya z oferty.
Władze francuskiego Canal+ były niezadowolone z tego, że amerykański koncern zrezygnował z umowy na wyłączność. – Mogę powiedzieć, że ich usługa cieszy się marginalnym zainteresowaniem wśród naszych abonentów. Klienci preferują HBO Max, Paramount+, Netflix, Apple TV czy Ciné+ – mówił wówczas Gérald-Brice Viret, dyrektor generalny Canal+ France.











