Łączna liczba abonentów Vectry na koniec września br. br. wyniosła 814,8 tys., czyli o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Do telewizji cyfrowej operatora podłączonych było na ten dzień 438,2 tys. klientów, co oznacza wzrost o 21,7 proc. Z kolei liczba klientów telewizji analogowej spadła w ciągu roku o 14,9 proc. do 343,7 tys. Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec III kwartału br. korzystało 781,9 tys. abonentów.
Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji cyfrowej jest internet stacjonarny, który na dzień 30 września 2012 roku miał 369,3 tys. użytkowników, o 18,4 proc. więcej niż 30 września 2011 roku. Z kolei liczba klientów sprzedawanego w pakiecie z innymi usługami internetu mobilnego wzrosła aż o 108,7 proc. do 28,6 tys.
O 23,2 proc. poszła zaś do góry liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec III kwartału br. z tej usługi korzystało 133,1 tys. klientów.












