Victoria's Secret najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najszybciej zyskuje

Victoria's Secret jest pod względem liczby followersów liderem wśród marek na Instagramie. Tuż za nią znajduje się Nike, która najszybciej zyskuje fanów - wynika z analizy Socialbakers.

km
km
Udostępnij artykuł:
Victoria's Secret najpopularniejszą marką na Instagramie, Nike najszybciej zyskuje

Dane Socialbakers, obejmujące okres od 1 do 30 kwietnia br., pokazują, że najwięcej followersów na Instagramie ma marka Victoria's Secret (4,4 mln), wyprzedzając Nike (4,2 mln), Forever 21 (3,4 mln), Christian Louboutin (2,5 mln) oraz Starbucks Coffee (2,4 mln).

grafika

Natomiast jeśli chodzi o wzrost liczby użytkowników śledzących marki na Instagramie, najwięcej w kwietniu zyskała ich Nike (+312,5 tys.), wyprzedzając Forever 21 (+232,2 tys.), H&M (+193 tys.), Victoria's Secret (+171,4 tys.) oraz adidas Originals (+158,8 tys.).

grafika

Liderem wśród profili mediowych na Instagramie jest National Geographic, który ma 4,9 mln followersów i wyprzedza kolejno MTV (2,2 mln), Vogue (1,6 mln), PlayBoy (1,1 mln) oraz GQ (919 tys.).

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD