Vision Express reklamuje „wielką wyprzedaż do -72 proc. na oprawki” (wideo)

W salonach optycznych Vision Express startuje promocja „wielka wyprzedaż do -72 proc. na oprawki”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Walk i MullenLowe Mediahub.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Vision Express reklamuje „wielką wyprzedaż do -72 proc. na oprawki” (wideo)

Promocja obejmuje wybrane oprawy okularowe. Obowiązuje przy kupnie kompletnej pary okularów: oprawek i dwóch soczewek korekcyjnych.

Akcja ruszyła 27 grudnia i potrwa do odwołania lub wyczerpania zapasów promocyjnych oprawek.

 

Promocję wspiera kampania reklamowa podkreślająca, że w ramach tej oferty dostępne są obniżki wynoszące do 72 proc. W reklamach występuje para pracowników Vision Express znanych z wcześniejszych spotów tej firmy.

 

Za kreację reklam Vision Express odpowiada agencja Walk, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe Mediahub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji