W styczniu br. magazyny zarobiły na reklamach 202,72 mln zł, o 29,4 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 17 proc. - wynika z raportu Kantar Media (dane cennikowe netto) przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Niezmiennie największe przychody reklamowe zanotował miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - wyniosły one 17,34 mln zł, o 61,3 proc. więcej niż przed rokiem. Z kolei na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska), którego wpływy wzrosły aż o 74,6 proc., do 10,3 mln zł. Z drugiej na trzecią pozycję przesunął się „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zarobił 8,05 mln zł, o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-express-nasze-miasto-i-fakt-duzo-wiecej-z-reklam-mocno-w-dol-dgp-polska-i-rz-top-10 ##

Z grona dziesięciu największych pod względem wpływów z reklam magazynów wypadły w styczniu br., a obecne w rankingu w styczniu ub.r., takie tytuły jak „Newsweek Polska”, „Forbes”, „Przyjaciółka” i „Teleprogram”. W ich miejsce pojawiły się „Świat kobiety”, „Uroda życia”, „Pani” i „Polityka”.
Wśród tytułów, które utrzymały się w zestawieniu rok po roku, największy spadek wpływów reklamowych zanotował tygodnik „Wprost” - wyniosły one 5,31 mln zł, o 32,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Z kolei przychody „Kropki TV” zwiększyły się o 41,4 proc. do 5,6 mln, a „Poradnika Domowego” - o 47,2 proc. do 5,29 mln zł.











