„Viva!” w górę, traci „Tele Tydzień” a „Newsweek” liderem

We wrześniu br. wśród polskich magazynów najwięcej cennikowo zarobił z reklam „Newsweek Polska”. Natomiast największy wzrost tych przychodów zanotowała „Viva!”, a największy spadek – „Tele Tydzień”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe (bez autopromocji) polskich czasopism wyniosły 195,58 mln zł, czyli o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media (dawniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderujący pod tym względem w segmencie magazynów „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) zarobił z reklam 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Największy wzrost w skali rok do roku cennikowych przychodów reklamowych zanotowała we wrześniu „Viva!” (Edipresse Polska) – 40,4 proc. Podobną dynamikę tych wpływów tytuł osiągnął w sierpniu br. (więcej na ten temat). Natomiast „Wprost” (AWR „Wprost”) „na papierze” zarobił we wrześniu z reklam 20,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z drugiej strony mniejsze niż przed rokiem wpływy reklamowe zanotowały „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) i „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy). W przypadku tego pierwszego tygodnika spadek wyniósł 16,7 proc., a w przypadku drugiego – 1,5 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"