VML wypromuje nowy produkt Garniera

Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
VML wypromuje nowy produkt Garniera

Garnier Color Shampoo Retouch pozwala odświeżyć kolor włosów w zaledwie 10 minut.

VML odpowiada za realizację kampanii digital i TVC na bazie materiałów globalnych. Agencja przygotowała także materiały do ecommerce oraz na stronę internetową.

Kampania potrwa do 17 czerwca. 

Za zakup mediów odpowiada Wavemaker, zaś działania z influencerami są po stronie Enyo. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem